Рекламно-виробнича компанія Graf-It виконує нанесення логотипів і повнокольорових, в тому числі, широкоформатних зображень на промопродукцію і бізнес-сувеніри, надані замовником. Залежно від матеріалу, кольору, форми і габаритів продукції, наші менеджери порекомендують оптимальну технологію нанесення, яка забезпечить коректність передачі кольору, стійкість нанесеного малюнка до механічної і хімічної дії, сонячного світла.
Види нанесення логотипу та інших зображень, які ми застосовуємо
- Тамподрук
Тампонний друк дозволяє наносити зображення і текст яскравими і насиченими кольорами з палітри Pantone на пласкі, криволінійні, а також дрібно-фактурні поверхні. Для роботи підходять практично будь-які матеріали: пластик, кераміка, скло, метал, дерево, шкіра. При високій швидкості виготовлення промопродукції вихідне зображення і текст переносяться максимально точно з деталізацією ліній до 0,18 мм. Це робить тамподрук найпоширенішим способом брендування великих партій дрібної сувенірної продукції.
- Ультрафіолетовий друк
УФ-друк застосовується для виготовлення рекламної поліграфічної та іншої продукції, а також для персоналізації сувенірів і брендування корпоративних подарунків. Повнокольорове, насичене, яскраве, з можливістю 3D-ефекту зображення можна наносити практично на будь-які матеріали: від паперу до скла і металу, з високим ступенем деталізації і коректної передачею кольору.
Технологія УФ-друку являє собою один з методів прямого струминного друку, коли наносяться на поверхню спеціальні фарби практично моментально тверднуть під впливом ультрафіолетових променів. В якості основи можуть використовуватися як пласкі, так і округлі поверхні, включаючи термоси, кружки, скляну тару і т.п.
- Шовкографія
Шовкографія (трафаретний друк) на сьогодні – це один з найпоширеніших та якісних методів нанесення зображень, малюнків і логотипів. За допомогою шовкографії можна в короткі терміни і за порівняно невисоку вартість нанести зображення на різну рекламну та сувенірну продукцію. Головна перевага шовкографії – низька собівартість. Звичайно, не варто забувати що логотип, нанесений методом шовкографії, буде цілісним і на довгий час збереже свої кольори та яскравість фарб.
- Тиснення
Метод тиснення дозволяє наносити довговічні рельєфні зображення на м’які та пластичні матеріали: шкіру та шкірозамінник, папір і картон, дерево. Він активно застосовується для брендування записників, блокнотів, щоденників, фірмових бланків, запрошень, візиток і візитниць, шкіряних чохлів, портмоне та багатьох інших статусних виробів. В даний час найбільш поширена технологія гарячого тиснення, коли зображення видавлюється на м’якій обкладинці, пакувальному матеріалі і т.п. заздалегідь виготовленим металевим штампом-кліше, розігрітим в термопресі.
- Лазерне гравіювання
Метод нанесення, головним чином, однотонного рельєфного зображення на подарунки, сувеніри, промопродукцію і предмети повсякденного вжитку, включаючи побутову техніку і посуд. Підходить для роботи практично з будь-якими матеріалами: метали, в тому числі дорогоцінні (платина, золото, срібло), скло, кришталь, дерево, шкіра, камінь, спінена гума, пластик. Можливе нанесення як простих, так і складних, з високим ступенем деталізації об’єктів, включаючи фотографії, на пласкі та округлі поверхні.
- Сублімаційний друк
Сублімаційний друк відноситься до числа непрямих методів нанесення зображення, коли для перенесення малюнку використовується тимчасовий паперовий або плівковий носій. Найбільш широко дана технологія застосовується для створення рекламної та сувенірної продукції на текстильних носіях: прапори, банери, розтяжки, футболки, бейсболки, а також для фотодруку на керамічному та скляному посуді, кружках, термосах, тощо.
Нанесення логотипу на замовлення на власну продукцію
Точну ціну, терміни і найбільш оптимальну технологію нанесення логотипу або зображення на надану продукцію наші експерти зможуть назвати лише після оцінки виробу, з урахуванням якості матеріалу, поверхні під друк, форми і габаритів промопродукції, а також інших факторів, які можуть вплинути на передачу кольору, стійкість нанесення та інші характеристики.
Ви можете надати нам продукцію, аналогічну тій, яка вже є в нашому асортименті: ручки, кружки, футболки, брелоки, бейсболки, щоденники, запальнички, парасолі, флешки, USB-гаджети, еко-сувеніри, і багато іншого.
Ви також можете запропонувати свої оригінальні варіанти промопродукції, розширивши тим самим і наші уявлення про світ корпоративних подарунків. Але всі технічні нюанси при здійсненні такого замовлення потрібно обговорити з менеджером – нам потрібно врахувати всі особливості матеріалу, з яким доведеться працювати, інакше ми не зможемо відповідати за фінальний результат.
Якщо ви маєте сумніви, який товар максимально відповідає вашій меті або дизайнерським задумам, зателефонуйте нашим менеджерам: вони нададуть відповідь на будь-які питання і підкажуть, які особливості треба враховувати під час вибору сувенірів і подарунків з тисненням логотипу.