Візитні картки на сьогоднішній день вважаються одним з найефективніших інструментів маркетингу будь-якої компанії. Це варто враховувати при їх виборі. У процесі неформального спілкування з партнерами або клієнтами можна відходити від загальноприйнятих стандартів.
У питанні замовлення візиток все йде по-іншому. В процесі їх виготовлення необхідно дотримуватися деяких правил. Дуже важливо знати тонкощі виробничого процесу. Такий підхід дозволить уникнути помилок, пов’язаних з розробкою дизайну візитної картки, і підвищити її ефективність.
Форма візитки і її розмір. Ці параметри виконують дуже важливу роль. Практично всі візитниці розраховані на картки розміром 90х50 мм. Відхилення від стандартних розмірів можуть становити лише кілька міліметрів. Звичайно, можна замовити візитку євроформату або іншої нестандартної форми і тим самим справити враження на своїх партнерів, але не варто забувати, що користуватися нею буде вкрай незручно.
Матеріал виготовлення. Тут все залежить від уподобань майбутнього власника візитної картки. Якщо дозволяють фінанси і є величезне бажання виділитися, можна замовити:
У більшості випадків перевагу подібних матеріалів віддається при необхідності випуску карток з обмеженим тиражем для конкретного кола осіб.
Найбільш популярними були і до сих пір залишаються паперові візитки. Вони також надають замовнику величезний вибір. Це можуть бути паперові візитки невеликої щільності (200-300 г / м2), картонні та ін. Також сьогодні можна зустріти картон з латексним напиленням. Для візиток не рекомендується використовувати папір, щільність якої складає менше 200 г / м2, так як такий матеріал досить швидко зношується. У виробництві візиток також використовується гляцева, фактурна, матовий папір. Сучасні технології дозволяють додати їй перловий або металевий блиск.
Дизайн. Не варто ставитися до дизайнера як до художника. Більшою мірою він інженер. Візитка повинна максимально відповідати вимогам ділового стилю і бути ергономічною. На візитці не повинно бути занадто багато елементів. Також варто враховувати вимоги до розміру шрифту, його типу, контрастності і т. д.
Нанесення зображення. Найбільшою популярністю при нанесенні текстової та графічної інформації є цифровий друк візиток, офсетний друк — для великих тиражів, УФ друк. Віддавати перевагу якого-небудь типу друку варто тільки після консультації з професіоналом. При вирішенні цього питання потрібно враховувати якість паперу, тираж, кількість відтінків, терміновість замовлення і масштаб зображень.
Замовити якісний друк візиток у Луцьку можна у Рекламно-виробничій компанії Графіт. Здійснюємо доставку в Горохів, Ковель, Шацьк, Камінь-Каширський, Ківерці, Любешів, Любомль, Ратне, Турійськ, Рожище, Рівне, Вараш.
Підберемо сучасний дизайн візиток для адвокатів, юристів, нотаріусів, керівників підприємств, туристичних агенцій, та ін.